söndag 6 januari 2013

Nytt år och nya utmaningar...


Hej igen och god fortsättning på det nya året.

Jag har två saker som jag gärna skulle vilja utmana
mig själv med under det nya året.

Det ena är att gå en sykurs och det andra är att gå en
fotokurs. 
Jag har länge drömt om hur fantastiskt roligt
det skulle vara att kunna sy egna kläder mm.

Idéerna inne i mitt huvud är många, men frågan är om
tålamodet finns.

Tyvärr,känns det som om min tumme satt
mitt i handen när det gäller att sy.
Men finns bara viljan så...

Steget till att kunna fotografera något bättre bilder
bör ju vara något lättare nu när jag har införskaffat 
mig en ny kamera.

Hoppas ju också på att 2013 skall erbjuda 
många trevliga, 
fina loppisfynd.

Och framför allt hoppas jag att många
vintagefantaster skall hitta till vår Vintagebutik
i Vara eller till vår Vintagebutik på nätet.


Välkomna!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar